Полезная информация для студента
zaychka.com.ua Якість, сервіс, чесність

Адреса:
м. Харків - пл. Конституції 1, 1 під'їзд, 6 поверх, офіс 5
м. Київ – пров. Михайлівський 21/13

+38096-121-59-90
zakazraboti1@gmail.com

Допомога у виконанні студентських робіт на замовлення
для будь-якого ВНЗ України


Допоможемо та гарантовано доведемо до здачі роботи або повернемо гроші

Диплом
від 3000 грн
від 15 днів
Курсова
від 500 грн
від 5 днів
Реферат
від 250 грн
від 2 днів
Контрольна
від 100 грн
від 2 днів
Дисертація
Індивідуально
Індивідуально

Правильне оформлення доповіді – запорука успішної її здачі.

Правильне оформлення доповіді – запорука успішної її здачі.

Із завданням написання доповіді стикаються всі студенти ВНЗ, будь-якого курсу. Написати інформативну доповідь – це лише 70% успіху, ще 30% – це правильне оформлення доповіді.

Насамперед при написанні доповіді слід звернути увагу на ГОСТи, якщо викладач не дав методичних вказівок та рекомендацій для правильного оформлення. Вам знадобляться:

  • ГОСТ 7.32-2001;
  • ГОСТ 7.0.5-2008;
  • ГОСТ 2.105-95.

У цих нормативних документах Ви знайдете всі вимоги щодо правильного оформлення доповіді.

ТИТУЛЬНА СТОРІНКА

Невід’ємна частина доповіді – титульний лист – особа студента.

Що потрібно вказати на титульному аркуші обов’язково?

  • Назва Вашого навчального закладу без будь-яких скорочень;
  • Вказати кафедру;
  • Тема доповіді;
  • Повне ПІБ студента, який виконав роботу;
  • ПІБ викладача, який перевірить доповідь;
  • Вказати рік написання роботи;
  • Вказати місто.

ЗМІСТ ДОКЛАДУ

Наявність змісту в доповіді залежить від того, чи ваш текст поділений на розділи. Якщо розділів немає – зміст можна не оформлювати. У тому випадку, якщо інформація доповіді поділена на розділи та параграфи, обов’язково потрібно оформлювати зміст згідно з вимогами ДСТУ.

Компоненти змісту:

Вступ;

Перший розділ;

Другий розділ;

Третій розділ;

Висновок;

Список використаної литературы;

Програми.

Введення, назви розділів, висновок, список літератури та програми – найчастіше потрібно писати великими літерами. Якщо розділ поділено на параграфи, варто пам’ятати про правильну нумерацію, наприклад 1.1. – що означає перший параграф першого розділу.

ОСНОВНА ЧАСТИНА ДОКЛАДУ

Основну інформацію доповіді прийнято оформляти так:

  • шрифт Times New Roman, кегль 14, міжрядковий інтервал – 1,5;
  • кожен розділ розпочинати з нової сторінки;
  • параграфи не обов’язково розпочинати з нової сторінки;
  • таблиці у роботі підписують словом «таблиця» перед таблицею, вирівнювання посередині;
  • малюнки, схеми, діаграми – підписують «рис.», вирівнювання посередині, після малюнку.

БІБЛІОГРАФІЯ

Чимало важливим компонентом успішної доповіді є оформлення використаних джерел. Список літератури варто оформляти за абеткою, спочатку вказуючи ПІБ автора, далі назву (книги, посібники), видавництво, рік видавництва, кількість сторінок.

За дотримання правил оформлення доповіді – успіх гарантований!

Секрет успішного написання реферату

Секрет успішного написання реферату!

Написання реферату – добре знайома діяльність студентам. Реферати бувають творчі та наукові, від того, який вид реферату потрібно написати – залежить і унікальність роботи, особистий внесок автора реферату на тему дослідження.

Структурні компоненти роботи:

  • титульний лист;
  • план;
  • Вступ;
  • основна частина матеріалу;
  • висновок;
  • бібліографія;
  • програми.

Оформляємо титульний лист правильно.

Титульний лист виконаної роботи – обличчя автора, відповідно і оформити його потрібно правильно.

Що потрібно вказати на титульному аркуші обов’язково?

  • Назва Вашого навчального закладу без будь-яких скорочень;
  • Вказати кафедру;
  • Тема доповіді;
  • Повне ПІБ студента, який виконав роботу;
  • ПІБ викладача, який перевірить доповідь;
  • Вказати рік написання роботи;
  • Вказати місто.

План роботи – помилки, яких не можна допускати

Помилка, яку роблять майже всі автори робіт – курсових, дипломних, рефератів, доповідей – точка. Саме точка наприкінці назви розділу (пункту плану). Її ставити не треба!

Лайфхакі для правильного написання вступу.

Введення займає до 2-х сторінок тексту, в яких потрібно викласти актуальність дослідження, його мету та завдання, методи дослідження. Ці компоненти є значущими для викладача, який перевірятиме роботу, та для учнів, які за актуальністю та метою визначать, цікава для них ця тема чи ні?!

Оформлюємо основну частину реферату.

Основну інформацію реферату прийнято оформляти так:

  • стандартно шрифт Times New Roman, 14 кегль (іноді буває 12, потрібно уточнювати у викладача), міжрядковий інтервал – 1,5;
  • поля: 15мм зверху та праворуч, 30мм знизу та 25мм зліва;
  • вирівнювання – по ширині листа;
  • абзац 1,5 см (можливо 1,25 см, потрібно уточнювати у навчальному закладі).

Пишемо висновок.

Висновок за обсягом допускається до 3 сторінок. У цій частині реферату необхідно підбити підсумки дослідження, було досягнуто мету роботи, чи всі поставлені завдання було виконано.

Бібліографія

Заключний етап – оформлення переліку використаної літератури. Для такої творчої роботи як реферат – допустимо 15-20 джерел, та їх треба правильно оформити. Оформляють двома способами:

  1. Під час написання всієї роботи;
  2. В алфавітному порядку.

І в першому, і в другому випадку слід пам’ятати, що потрібно вказати ПІБ автора джерела, назву, написати видавництво, рік видавництва та кількість сторінок.

Написання реферату – робота трудомістка, для успішної здачі роботи – краще писати її заздалегідь.

Презентація до курсової роботи – ази успішного створення

Презентація до курсової роботи – ази успішного створення.

Щоб отримати гідну оцінку за курсову роботу, мало її просто написати – потрібно її захистити. А в цьому Вам допоможе презентація до курсової роботи, мета якої візуалізувати дослідження (графіки, діаграми, таблиці). Адже на слух досить складно сприймати, особливо коли йдеться про діаграми та графіки – це слід побачити.

Основні вимоги до презентації.

Головна вимога до презентації до курсової роботи – це обсяг, понад 15 слайдів не потрібно. Адже мета презентації наочно показати, про що йдеться в курсовій роботі.

Структура презентації до курсової роботи.

Перший слайд презентації – титульний, схожий на титульний лист найкурсовішої роботи, де варто вказати назву ВНЗ, ПІБ автора роботи, тему, рік захисту.

Далі, на другому та третьому слайдах, потрібно вказати мету, предмет, завдання дослідження, методологічна база дослідження.

Після цього – основні короткі тези зі всієї курсової роботи, краще оформляти як цитат, фактів, термінів.

Останній слайд презентації – висновок, результат проведеного дослідження.

Чого не можна допускати у презентації до курсової роботи?

Перша помилка більшості учнів – насичення слайду текстом. Краще, якщо тексту буде небагато, але насправді. Максимально – 40 слів, варто запам’ятати.

Невдало підібраний фон – також поширена помилка, найчастіше помилка білого фону. Звичайно, не варто вибирати надто яскраве тло, щоб не відволікати увагу від основного викладу роботи, але біле тло – табу, запам’ятайте.

Перенасичення слайдів – так само помилка, головне правило – один слайд – один графік або діаграма.

Поширеною помилкою є неуважність автора, коли при створенні презентації допускаються граматичні, пунктуаційні, орфографічні помилки – краще кілька разів перевірити ще раз готову презентацію.

Слід враховувати програмне забезпечення Вашого домашнього комп’ютера або ноутбука та техніки у навчальному закладі, краще заздалегідь перевірити – чи працює Ваша презентація на комп’ютері у ВНЗ, інакше хорошої оцінки Ви можете не побачити.

І головна порада, не залишайте роботу над презентацією до курсової роботи на останній день чи ніч, заздалегідь зробите роботу – більше шансів на високу оцінку викладачів.

Інші статті з курсових робіт:

Бізнес-план – успішне складання

Бізнес-план – успішне складання!

Складання бізнес-плану потрібне підприємцям, бізнесменам і навіть студентам. До бізнес-плану студентів вимог менше, але вони є. Які вони?

Способи складання бізнес-плану.

Для того щоб скласти бізнес-план існує два способи:

  1. Замовити у знаючих людей;
  2. Скласти самому.

Замовити готовий бізнес-план простіше, але не вигідно матеріально. Але спосіб скласти самому – важче, але збереже гроші. Що потрібно знати для складання бізнес-плану?

Ази бізнес-плану.

Тримати ідею для бізнесу в голові не приведе до успіху. Для того, щоб зважити всі “за” і “проти” Вашої ідеї – скористайтеся SWOT-аналізом. Що таке SWOT аналіз?

  • Це процес аналізу переваг Вашої ідеї;
  • Аналіз недоліків;
  • Аналіз можливостей реалізації ідеї;
  • Ризики бізнес – ідеї.

Для складання гідного бізнес-плану необхідно прорахувати до копійки витрати, прибуток, ціна на товар чи послугу, яку ви плануєте здійснювати, ринок споживачів та ризики.

Частини бізнес-плану.

Шаблони для складання бізнес-плану можна знайти в інтернеті, але важливо розуміти, з яких компонентів він складається:

  1. Опис Вашої бізнес ідеї та спосіб її реалізації – резюме проекту;
  2. Характеристика продукту чи послуги, ціль ідеї, аналіз переваг над конкурентами;
  3. Аналіз стратегій розвитку – процес вивчення ринку споживачів товару чи послуги, конкурентів;
  4. Перелік необхідних документів (експлуатація, сертифікація) – опис товару чи послуги;
  5. План поширення інформації про послугу чи товар, реклама, збут, ціноутворення, методи просування – маркетинговий план;
  6. Опис процесу виробництва – з докладним розрахунком необхідного устаткування, ресурсів, кількості людей;
  7. Графік реалізації продукції, витрати – організаційний план;
  8. Фінансовий план – розрахунок періоду окупності та інших фінансових питань;
  9. Ризики;
  10. Програми.

Структура бізнес-плану:

  1. Титульний лист із зазначенням ПІБ творця плану, назви підприємства;
  2. Резюме товару;
  3. Висновок;
  4. Програми.

Дотримуючись всіх етапів створення бізнес-плану – гарний та якісний результат гарантовано.

Інші цікаві статті:

Висновок до дипломної роботи – пишемо по суті та правильно

Висновок до дипломної роботи – пишемо по суті та правильно!

Важливий заключний етап написання роботи (дипломної, курсової, доповіді чи реферату) – написання висновку (висновку) про виконану роботу.

Про що писати у висновку?

Для того щоб знати, про що писати у висновку – потрібно звернути увагу на введення до роботи, на мету та завдання дослідження. Наприкінці слід описати виконану роботу, чи було досягнуто мету дослідження, з допомогою яких методів це було зроблено, яку користь несе дослідження.

Як правильно написати висновки?

Висновки існують двох типів:

  • висновки до кожного розділу;
  • висновок про всю виконану роботу.

Якщо потрібно писати висновки до кожного розділу дипломної роботи, то висновок до всієї роботи написати буде простіше, адже можна зробити найпростішим і найлегшим способом – поєднати висновки всіх розділів в один висновок. Цей спосіб легкий – але не завжди дієвий. Найкращим способом написання висновку на роботу є розуміння суті всієї написаної роботи. У висновку слід нагадати основні терміни та поняття, з якими працювали під час написання, підкреслити аналіз та результати дослідження, які завжди присутні у другому та третьому розділах, вказати Ваші рекомендації для покращення дослідження теми.

Вимоги щодо укладання дипломної роботи.

Умовно висновок можна розділити на три частини, такі як вступ, основна частина та висновки. Якщо говорити про кожен компонент окремо, то у вступі потрібно нагадати про теоретичну базу дослідження, мету та завдання. В основній частині вже слід викласти лаконічно та чітко всю суть роботи, яка була зроблена за темою. І у висновках написати, що з усієї написаної роботи Ви почерпнули для себе особисто.

Оформлення укладання

Висновок до роботи за обсягом не повинен перевищувати п’яти сторінок, найчастіше це 3-4 сторінки тексту, написаного якісно та лаконічно. Висновок потрібно писати з нової сторінки, продовжуючи писати тим самим шрифтом та кеглем (Times New Roman, кегль 14, іноді 12), що і всю роботу.

Не залишайте етап написання висновку про роботу на останню ніч перед захистом – і успіх Вам забезпечений!

Інші статті з дипломних робіт:

Правильне оформлення контрольної роботи для заочників

Правильне оформлення контрольної роботи для заочників!

Викладачі часто задають різні види контрольних робіт з різних предметів. До контрольної роботи можна віднести написання реферату, доповіді, створення презентації, написання творчого есею на задану тему, потім вистачить викладача фантазії. Але правильне оформлення контрольної роботи також впливає на підсумкову оцінку за роботу.

Оформляємо готову контрольну роботу правильно та легко!

Насамперед слід звернути увагу на вид контрольної роботи та методичні рекомендації до виконання завдання, які дасть Вам викладач. Уважно вивчіть їх, адже там може бути перелік обов’язкових формул, які слід використовувати під час розрахунків, або там можуть бути описані вимоги щодо структури контрольної роботи. Виходячи з цього, слід писати вступ, основну частину та висновок.

Вимоги до оформлення тексту одні для всіх видів робіт (доповідей, курсових чи дипломних робіт, рефератів):

  • титульний лист, де слід вказати назву Вашого навчального закладу без будь-яких скорочень, кафедру, тему контрольної роботи, ПІБ студента, який виконав роботу, ПІБ викладача, який перевірить контрольну роботу, рік написання роботи, місто.
  • структура контрольної роботи – план;
  • шрифт стандартний Times New Roman, дотримуючись інтервалу, 14 кегль, абзац 1,5 см (рідше 1,25 см).
  • нумерація сторінок праворуч у верхньому чи нижньому кутку;
  • вирівнювання тексту за шириною сторінки;
  • використані таблиці підписати словом «Таблиця», вказати її номер, вирівнювання праворуч сторінки;
  • під час використання діаграм, малюнків, схем – підписувати треба знизу після малюнка, вирівнювання по центру, словом «малюнок», вказуючи номер;
  • вказівку бібліографії використаної літератури, у міру появи джерела в роботі або в алфавітному порядку, спочатку вказуючи ПІБ автора, далі назву (книги, посібники), видавництво, рік видавництва, кількість сторінок.

Виконуючи контрольну роботу згідно з усіма вимогами, у Вас є всі шанси отримати «відмінно» за роботу!

Інші цікаві статті:

Пишемо та оформляємо введення до реферату правильно

Пишемо та оформляємо введення до реферату правильно!

Кожен вид написання робіт передбачає наявність основних частин роботи: вступ, основний текст (поділений на розділи та параграфи), висновок, бібліографія (список використаних джерел), додатки. Тож про що треба писати у вступі?

Введення в роботу – про що писати?

За обсягом вступ займає приблизно 10% від усієї роботи, найчастіше це 3 сторінки. Введенням вважається не просто перші сторінки роботи (доповіді, реферату, диплома), а це сторінки на яких викладено актуальність дослідження на сьогоднішній день, мета, завдання, предмет та об’єкт дослідження, методологічна основа роботи, теоретична база для дослідження, значимість роботи – наукова та практична структура роботи.

Звертаючи увагу на наявність всіх перелічених вище компонентів, викладач підкреслює для себе знання студента.

В актуальності дослідження слід коротко описати стан обраної проблеми у світі, наскільки це питання вивчений наукою, ким було проведено дослідження цієї проблеми.

Наступний компонент – мета роботи полягає в теоретичному та практичному обґрунтуванні роботи, при формулюванні мети задайте питання «Для чого?».

Завдання роботи – краще використовувати слова-помічники “проаналізувати”, “вивчити”, “провести”, “підвести”.

Об’єкт дослідження – сукупність відносин різних аспектів теорії та практики у науці, що є джерелом інформації.

Предмет – те, що у об’єкті дослідження.

Методологічна база – перерахувати методи, які у роботі (теоретичні, експериментальні, методи математичного аналізу).

Наукова та практична значущість – користь виконаного дослідження.

Структура роботи – перерахування компонентів у роботі.

Як оформити вступ?

Назву компонента роботи потрібно писати великими літерами без крапки в кінці, вирівнювання по центру (іноді по ширині листа).

Текст викладати стандартним шрифтом Times New Roman, півторний інтервал, кегль 14 (іноді 12, уточнювати в методичних рекомендаціях), абзац 1,5 см (може бути 1,25 см).

Написавши вищеперелічені компоненти вступу – перший етап написання всієї роботи готовий!

Інші цікаві статті:

Простий шлях до написання докторської дисертації

Простий шлях до написання докторської дисертації.

Докторська дисертація – наукова робота, написана кандидатом для присудження звання доктора наук. Написання докторської дисертації – і за часом, і за обсягом – процес трудомісткий і довгий, адже докторська дисертація має зробити значний внесок у науку.

Чим відрізняється докторська дисертація з інших наукових праць?

Дипломна, курсова, реферат, доповідь – це також наукова робота, але основна відмінність докторської дисертації від інших наукових праць – актуальність проблеми, і рішення потрібне вже зараз. Ось у докторській дисертації автор і вказує на свій власний варіант вирішення тієї чи іншої проблеми.

Для написання якісної докторської дисертації потрібно використовувати більше сотні джерел на цю тему, у роботі слід аналізувати підходи інших вчених, але головне не забувати про унікальність наукової роботи, дисертація – це особистий внесок автора в науку. Можна використовувати при написанні статті, монографії, книги, посібники, інтернет-ресурси, офіційні дані, дисертації інших авторів, але важливо їх критично оцінити. Також важливо проводити дослідження цієї теми там, спираючись на зарубіжні джерела інформації.

Обсяг дисертації не 10, не 20 і навіть не 50 сторінок, а більше, саме тому текст має містити особисті висновки автора, його бачення вирішення актуальних проблем. Також потрібно враховувати те, що основний текст докторської дисертації не повинен бути перенасичений цитатами, а якщо в тексті використовується фрагмент роботи іншого автора, потрібно обов’язково позначити це в тексті.

У докторській дисертації автор пропонує своє бачення тих чи інших проблем, але всі пропозиції та рекомендації мають бути чітко аргументовані та доведені, для цього у роботі варто виконувати розрахунки, описувати ризики та прогнози.

Під час роботи над докторською дисертацією автору слід бути сконцентрованим також на тому, що йому слід написати та опублікувати не один десяток унікальних статей у відомих виданнях, відповідаючи їх вимогам.

Головна вимога до будь-якої наукової роботи – особистий внесок автора у роботу, унікальність!

Інші цікаві статті:

Оформляємо курсову роботу з програмування

Оформляємо курсову роботу з програмування!

Написання курсової – це творча наукова робота студента. Курсові роботи пишуть з усіх предметів та спеціальностей, для оформлення курсової роботи з програмування особливих складних навичок не потрібно, якщо Ви хоч раз оформляли наукову роботу згідно з ГОСТом. Але є все ж таки відмінності.

Як оформити курсову роботу з програмування?

Насамперед, при написанні курсової роботи слід звернути увагу на ГОСТи та методичні рекомендації, які дали у Вашому ВНЗ (якщо вони є) для правильного оформлення. Вам знадобляться:

  • ГОСТ 7.32-2001;
  • ГОСТ 7.0.5-2008;
  • ГОСТ 2.105-95.

У цих нормативних документах Ви знайдете всі вимоги, які стосуються правильного оформлення курсової роботи, в тому числі програмування.

Також потрібно оформити титульну сторінку курсової роботи з програмування.

Що потрібно вказати на титульному аркуші обов’язково?

  • Назва Вашого навчального закладу без будь-яких скорочень;
  • Вказати кафедру;
  • Тема курсової роботи;
  • Повне ПІБ студента, який виконав роботу;
  • ПІБ викладача, який перевірить курсову роботу;
  • Вказати рік написання роботи;
  • Вказати місто.

ЗМІСТ КУРСОВОЇ РОБОТИ

Наявність змісту в курсовій роботі – обов’язкова сторінка курсової роботи, в якій написані назви розділів, параграфи, та обов’язково біля кожної назви у змісті потрібно ставити номер сторінки, де знаходиться відповідь на пункт змісту роботи.

Компоненти змісту:

Вступ;

Перший розділ;

Параграфи до першого розділу;

Другий розділ;

Параграфи до другого розділу;

Третій розділ;

Висновок;

Список використаної литературы;

Програми.

Введення, назви розділів, висновок, список літератури та програми – найчастіше потрібно писати великими літерами. Якщо розділ поділено на параграфи, варто пам’ятати про правильну нумерацію, наприклад 1.1. – що означає перший параграф першого розділу. У викладача краще уточнити, чи потрібно писати короткі висновки до кожного розділу окремо.

ОСНОВНА ЧАСТИНА ДОКЛАДУ

Основну інформацію доповіді прийнято оформляти так:

  • шрифт Times New Roman, кегль 14, міжрядковий інтервал – 1,5;
  • кожен розділ розпочинати з нової сторінки;
  • параграфи не обов’язково розпочинати з нової сторінки;
  • таблиці у роботі підписують словом «таблиця» перед таблицею, вирівнювання посередині;
  • малюнки, схеми, діаграми – підписують «рис.», вирівнювання посередині, після малюнку. Курсова робота з програмування відрізняється великою кількістю малюнків, схем, діаграм, скріншотів у роботі.

БІБЛІОГРАФІЯ

Чимало важливим компонентом успішної курсової є оформлення використаних джерел. Список літератури варто оформляти за абеткою, спочатку вказуючи ПІБ автора, далі назву (книги, посібники), видавництво, рік видавництва, кількість сторінок, або оформляти за принципом появи джерела в тексті.

Інші статті з курсових робіт:

Шлях до написання курсової роботи – 12 найпростіших кроків

Шлях до написання курсової роботи – 12 найпростіших кроків.

Пройти шлях написання курсової роботи призначено кожному студенту, але лякатися цього не варто, головне дотримуватись 12 дієвих та простих кроків.

Крок 1 – Вибір теми. Тему роботи Ви можете обрати самостійно або разом з викладачем, вибирайте тему «до душі», адже Вам над нею працюватиме.

Крок 2 – Написання плану курсової роботи. Для того, щоб написати план роботи, потрібно проаналізувати наукову літературу з Вашої теми, статті, дисертації. До змісту курсової роботи входять вступ, 2-3 розділи, з підпунктами до кожного розділу, висновок, список використаної літератури та додатку. Далі слід узгодити план з викладачем та внести корективи (якщо потрібно).

Крок 3 – Написання вступу. У вступі звернути увагу на актуальність обраної теми, мету та завдання дослідження, вказати об’єкт та предмет дослідження, теоретичну та методичну базу, структуру всієї роботи.

Крок 4 – Написання першого теоретичного розділу курсової роботи. У першому розділі, поділеному на параграфи, варто перерахувати наукові поняття теми, сучасний рівень вивчення ученими.

Крок 5 – Написання практичного розділу курсової роботи, який описує процес аналізу вашої теми. У цьому розділі слід підкреслити проблеми, що були виявлені в ході дослідження.

Крок 6 – Написання рекомендацій на вирішення виявлених проблем – третій розділ. В одному з параграфів буде доречно описати закордонний досвід вирішення таких проблем.

Крок 7 – Пишемо висновок. У висновку до курсової роботи потрібно написати, чи було досягнуто мети роботи, які висновки автор зробив для себе, чи впорався з поставленими завданнями у вступі. Підбити підсумок про все проведене дослідження – коротко і за фактом.

Крок 8 – Оформлення бібліографії. Існує два способи: – Оформити літературу за появою в тексті або в алфавітному порядку. Як саме потрібно Вам робити – уточніть у викладача.

Крок 9 – Оформлення та додавання програм, якщо вони потрібні.

Крок 10 – стануть у нагоді методичні рекомендації ВНЗ або ГОСТи. Перевіряйте роботу на наявність плагіату.

Крок 11 – Остаточна перевірка роботи на плагіаті. Складання роботи на перевірку викладачеві.

Крок 12 – Написання доповіді захисту курсової роботи. Створення презентації(якщо потрібно).

Пройшовши ці 12 кроків – курсова робота заслужить «відмінно»!

Інші статті з курсових робіт: